Wednesday, June 16, 2010

Expectation Hurt


15 Jun 2010 makan malam yang tak dirancang untuk meraikan sahabat..Letih aku..mungkin bukan disebabkan jadual kerja aku..disebabkan rasa hati yang terkilan..bak kata Mat salleh Don't expect anything from life, expectation hurt..when u don't expect everything is surprise and u will learn to thankful..dalam kesibukan aku mampu untuk mencari ruang memenuhi permintaan hati tapi akhirnya kesudahan yang memberi pengajaran untuk aku mengetahui kedudukan aku pada diri seorang insan.. "Janganlah engkau meletakan harapan kepada Makhluk nescaya kau akan kecewa"
mengapa perlu pedulikan apa yang orang kata??kenapa perlu kisah dengan cacian dan hinaan manusia??Alah dunia ja la babe...aku tak kisah..apa pun pengajaran ini memang yang terbaik...aku tetap cool and enjoy dinner with my friend..huda,iwan,along,tashin,amy sham n zamzaly(mc 2 hari coz aku racun chiken chop dia huhuhu)

3 comments:

  1. hmm gmbr dia agak terang sgt...nnt ejas bgi cantik yea...credit utk kak sbb blog dah mula menarik skrg..he3....

    ReplyDelete
  2. ups,,lupa plak...
    expectation hurt??? pasai apa kak..?

    ReplyDelete
  3. The more you give of yourself without expectation of return, the more good that will come back to you, from the most unexpected sources. You will only be truly happy when you feel that you are making a real difference in the world by serving others in some way.

    ReplyDelete