Friday, March 26, 2010

am i Hypocrite...??

"Luahkan..ceritakan..sharing means caring" ayat biasa terpancul dari orang sekeliling aku..when im think back hypocrite is a must for the certain time but its depends on circumstances..Senang bagi orang lain untuk meminta aku meluahkan apa yang aku rasa tapi aku urghhh cam nak terkeluar bara..aku tak rasa ini hypocrite, ego or any lah yg manusia nak gelar..aku cuba lakukan yang terbaik bukan utk aku sorang tapi utk semua..arghhh im sick im really sick with all this but as a human and as a muslim..apa yang aku belajar dari Abah aku, biar kita dihina biar kita ada masalah segunung pun jgn sekali memaki' dan menarik muka moody menunjukan pada saentero dunia yang kita bermasalah..itu kejam dan tak adil pada org sekeliling kita..mereka tidak terlibat dan mereka bukan penyebab kepada masalah kita..aku cuba ikut tapi kekadang terlepas gak...bila aku tak mampu lg menahan apa yang aku rasa..walaupun org mengelarkan air mata itu tanda kelemahan tapi ia ketenangan satu treatment yang bagus utk manusia melepaskan tekanan di dada..Aku dikenali sebagai seorg yang happy gila, penceria and pemeriah keadaan dan ketiadaan aku sering dirasai hahahaaa.....Bagi aku difinasi hypocrite itu merujuk kepada manusia plastik yang melakukan sesuatu perkara (kebaikan) tapi tidak ikhlas..its not what they are really meant to do it..maybe they just done it because of recognition , proud or want to show off to public or what...but im salute for those who done a good thing but in silent mood and doing a harsh or maybe rough things but for a good reason..

No comments:

Post a Comment