Monday, March 22, 2010

Aper aku rasa nih.....


Rakan seperjuangan aku sewaktu zaman Universitas baru saja menamatkan zaman bujangnya..haaaaa..dah menjadi lumrah kehidupan masa kecik semua orang sibuk masukan anak-anak ke sekolah yang hebat-hebat, lepas tu masuk universiti or kolej yang gempaq then masing-masing berlumba mendapatkan kerja terbaik dengan jawatan yang boleh dibanggakan kitaran hidup diteruskan dengan alam perkahwinan...aku rasa semua kitaran aku dah lalui dengan agak cemerlang dan membanggakan bapak aku tapi kitaran perkahwinan jer yang belum berjaya aku tempuhi lagi..Mak bapak mana tak risau tp parents aku ok ja depa paham la jugak tetapi kekadang tu ada juga bunya macam teringin nak dapat cucu..ntah sempat ke tak..Urghhhhhhh tekanan aku dengaQ..Apa2 pun aku doakan yang terbaik kepada semua kekawan aku yang melangkah setapak maju kehadapan meninggalkan aku..Ok Babe semoga kalian berbahagia, dirahmati Allah dan menjadi isteri yang solehah dan suami yang soleh..Amin

1 comment:

  1. Facing the same dilemma dear, kita merancang, Allah merancang, tapi perancangan Tuhan lagi maha Hebat

    ReplyDelete