Monday, March 1, 2010

pLEASE fORGIVE mE

Please forgive me by bryan adams..ermmm lagu orang putih..aku terima semalam daripada seorang sahabat yang sangat sekepala dan memahami aku..setelah sekian lama mendiam dan menghilangkan diri..kekadang aku terfikir dengan akal yang kurang waras macam tak adil jer hidup ni, tp Allah maha adil setiap yang berlaku ada hikmah di sebaliknya yang harus kita redha..Jodoh, pertemuan, ajal maut, rezeki di tangan yang maha Esa..nak cerita sikit dia ni kawan aku merangkap sahabat pengkritik aku yang setia, dah macam adik beradik tiada kata nak gambar keakraban aku dan dia,perpisahan yang aku dah jangka tapi cuba dinafikan oleh sahabat aku..akhirnya macam judul lagu la seperti yang ku jangka..sahabat aku meninggalkan aku..hampir 4bulan juga aku tekanan perasaan..tapi cuma aku dan perasaan aku jer kerja aku still tip top bertambah bagus family aku agak perasaan la tapi bagi keluarga, aku kuat semanggat and happenning..so apa lagi..bawa diri la aku..tapi tak kemana pun cuma mem bz kan diri dengan outstation setiap minggu,business aku (dengan harapan nak menjadi ahli perniagaan hoho bukan ahli keparat)..walau aku cuba belagak cool tapi bila ada game Arsenal sure ingat juga..hahahaha..pada mula susah gak aku nak terima tapi bila berfikir secara membina biarlah jika ini membahagiakan dia as a frenz aku sokong aje..tapi gua sayang lu babe..tak pa lah babe, gua janji dengan diri gua akan buktikan kat lu, gua akan dapat apa gua impikan..tak dapat Mitsubishi Lancer , Honda Accord baru or Toyota Camry pun jadi la..
Persoalan..kenapa persahabatan susah nak kekal bila kita dah semakin dewasa?? kalau dahberumah tangga mesti kena putus sahabat ker??...

2 comments:

  1. kenapa bila kita dah semakin dewasa persahabatan susah nak dikekalkan??? hahahaha... kelakar habis....

    ReplyDelete
  2. Ermm,,,apa yg kelakarnya??itu persoalan...bg la pandanagan if awk ada jawapan

    ReplyDelete