Tuesday, March 23, 2010

Malam Yang Ngeri.....


Assalammualaikum..Pagi yang agak hening selepas melalui 1 malam bersama pengalaman baru yang tidak pernah tersingkap dalam kotak fikiran aku seumur hidup..Walaupun aku mempunyai zaman gelap aku yang aku consider sebagai zaman Jahiliah aku tapi ni pengalaman baru yang mungking agak merubah hidup aku supaya lebih berhati-hati dalam apa jua tindak tanduk dan pergaulan seharian kita...Apa yang aku boleh ungkapkan di sini aku mungkin dianaya atau mungkin salah paham..Dadah musuh utama negara babe benda yang paling aku benci.Aku seorang penyokong kuat kempen belia benci dadah tapi aku boleh disabitkan dengan isu ni..My God hanya Allah yang tahu keadaan aku..Aku pangkah,aku benci rasa macam sial jerkan orang yang terlibat dengan benda haram ni...Aku respect la dengan pihak berkuasa yang bersungguh berusaha untuk membrantras sehinggakan mampu membuat aku berfikir 2 kali tapi iman masih kukuh aku tau aku tak salah..Neway thanks to all my frenz yang sanggup dtg dari jauh untuk membantu walau tanpa di minta, best frenz aku(walaupun keadaan tertekan aku cam superb gak la boleh lagi calm cause best frenz aku,walau dia tiada dengan aku masa tu walau sekadar sms but tapi cukup bermakna..Thanks babe)

No comments:

Post a Comment