Saturday, July 3, 2010

Sayang buat perangai...


Sakit hati aku bila sayang buat perangai..segalanya aku dah buat untuk memujuk tapi hati masih lagi keras senang kata "KetegaQ"..dari pujukan hingga belaian semua aku turutkan tapi nyata tidak langsung meninggalkan kesan..Ya Allah..keras sungguh hati makhluk ciptaan mu ini...Sabaq..Sabaq..dengan aksi belagak sombong angkuh dia macam nak sepak jer kalau dapat kat aku jap lagi..aku yakin walau macamana punya belagak pun makhluk tu dia masih perlukan aku.. Putehhhhhhhhhhhhhhhh....jeritkan aku selepas puas aku memujuk untuk dia turun dari bumbung umah aku..geram betul dah la nak maghrib dia boleh beraksi pulak tak mau turun dari bumbung...ni adalah salah satu dugaan untuk menguji kesabaran aku...hahaha tapi kelakar juga bila difikirkan..ni baru kucing bukan lagi kekasih hati atau teman hidup aku yang buat perangai..InsyALLAH aku mohon dipermudahkan segala perjalanan hidup aku..mohon aku tidak diuji diatas perbuatan silam ku...

1 comment: