Saturday, July 10, 2010

SMK BUKIT SELAMBAU..

Aku terlewat lagi..nasib baiklah Shukur col aku if not sure masak aku kena hentam coz tersangatlah lewat..aku bernasib baik kerana hanya lewat sikit ja..huhuhu..
Program hari ini bersempena dengan mesyuarat PIBG sekolah dan diadakan sekali Karnival Schoolnet Attack..secara keseluruhan ok..tapi paling meninggalkan sejarah bila aku jatuh terkelepek...perghhhhh malu dan sakit sangat...tapi ok ja..depan budak2 aku ja pun..tapi bengkak gak la kaki aku..hurmm sbelum aku lupa Karnival ni ada tetamu kehormat jugak la Prof Dato' Dr Zahari Che Dan short, simple and briliant talk..so hari ahad minggu ni terisi jugalah dengan aktiviti yang bermanfaat..aku nak upload gambar tapi laptop aku tertinggal didalam kereta kak ina Orang Kaya Focus A..ni pun guna PC makmal sekolah sementara tunggu depa dok buat postmoterm..otak aku dah start fikir pasal keja yang tertangguh..ha satu lagi malam ni game Spain dan Netherland , "Paul kata Spain" tapi kenyataan bola tu bulat apa2 pun boleh jadi..last words for this post..Syabas dan tahniah kepada semua especially Fasilitator Schoolnet daerah Kuala Muda Yan, Fasilitator Schoolnet wilayah Utara, semua warga sekolah SMK Bukit Selambau PIBG,semua yang terlibat dan FS Azreen dari SK Laneh Kuala Kangsar (event awak minggu depan 17hb July 2010)..ok la aku dah nak balik..

No comments:

Post a Comment