Monday, July 5, 2010

Self Satisfaction

12.35am, aku baru smapai rumah setelah seharian..selalunya mata sepet aku tak lagi mampu bertahan sure "menyembam" bantal..seharian migrin aku menyerang tak memberi peluang kepada aku..dugaan aku..macam2 aku lalui minggu lepas cuma aku tak sempat nak update..mengembirakan dan menyedarkan..Carnival Broadband aku rencanakan bersama rakan2 seperjuangan aku Alhamdullilah mendapat sambutan baik daripada orang2 berkenaan, akan aku lakukan yang terbaik untuk membuktikan credibility Facilitator Schoolnet Wilayah Utara secara amnya dan credibility aku khasnya...inilah self satisfactions yang aku cuba kecapi dalam masa terdekat ini..Pintu Peluang sekali lagi dibuka kepada aku bila aku dikenalkan dengan seseorang yang akan membantu aku dalam merealisasikan impian aku..

No comments:

Post a Comment